پردیس نسیبه تهران

مراسم بزرگداشت روزدانشجو

به گزارش روابط عمومی پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان مراسم بزرگداشت 16 آذر ، روز دانشجو ، با حضور سرکارخانم دکتر باغستانی سرپرست پردیس و جناب آقای دکتر حسینی معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار گردید.در ابتدای مراسم سرکار خانم دکتر باغستانی ضمن خوشامد گویی ،  روز دانشجو را به دانشجو معلمان تبریک گفتند و یادی از سه شهید راه ایستادگی و مقاومت کردند.

دکتر حسینی در این مراسم با بزرگداشت روز دانشجو، تکریم مقام دانشجو معلمی و اشاره به توانمندی دانشجو معلمان در امور فناوری و پژوهشی، خبرهای مسرت بخشی برای دانشجو معلمان اعلام نمودند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شورای صنفی را رابط دانشجویان و دانشگاه فرهنگیان اعلام کردند.ایشان از تلاش برای گرفتن مجوز تاسیس مراکز مشاوره در پردیس ها خبردادند که با سه هدف شروع به کار میکنند : اول ارائه مشاوره به دانشجویان و کارمندان ، دوم کلینیک مشاوره برای دانشجویان رشته ی مشاوره که از نزدیک شاهد روند کار باشند به کمک اساتید مشاوره و سوم ارائه خدمات برون مشاوره ای برای افراد برون دانشگاهی ، که خوشبختانه پردیس نسیبه نیز جزء پردیس هایی است که این خدمات درآینده  ارائه میشود.

دکتر حسینی در مورد ابلاغ کار دانشجویی صحبت کردند که در آن دانشجویان با توجه به تعداد دانشجوها در پردیس ، با پردیس مشارکت میکنند که مانند سایر دانشگاه ها مبالغی نیز دریافت میکنند.

صدور کارت ِ چند منظوره برای ورودی های 92 در آینده ی نزدیک ، تصویب اساس نامه صندوق وام ضروری  و کسر از حقوق ، دیگر خبرهایی بود که معاون امور دانشجویی به دانشجویان اعلام نمودند.

در این مراسم گروه مرکز توانبخشی شریعتی به اجرای برنامه پرداخت  ، سپس برنامه با اجرای مسابقات علمی فرهنگی ادامه پیدا کرد.

سپس  دو تن از اساتید محترم بر روی صندلی داغ نشستند و پاسخگوی سوالات مجری بودند.نهایتاازفعالین دانشجویی درعرصه های علمی وفرهنگی تجلیل به عمل آمد.

 


نظرات کاربران