پردیس نسیبه تهران

مسئولین روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کشور از خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کردند:

روابط عمومی ها پل و عرصه ارتباط بین سازمان خود و رسانه ها هستند

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان تیم اعزامی روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کشور در آخرین روز از نخستین دوره دانش افزایی مسئولین روابط عمومی دانشگاه های فرهنگیان کشور از خبرگزاری ایرنا بازدید کردند.

در این بازدید رئیس خبرگزاری ایرنا واحد خراسان رضوی اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در سال 1313 با نام آژانس پارس افتتاح شد و هم اکنون دارای بیش از 70 دفتر و مرکز در کشور و 40دفتر در خارج از کشور دارد.

شاهین فرشاد با اشاره به این که روابط عمومی ها پل و عرصه ارتباط بین دستگاه خود و رسانه ها هستند گفت: تبدیل روابط عمومی ها به کانال خبری از حرفه خبری فاصله دارد چراکه رسانه ها با دید  خود به رویدادهای خبری نگاه می کنند.

وی در ادامه با بیان این که برای بسط اخبار ضرورت دارد که خبرنگاران در محل خبر حضور داشته باشند عنوان کرد: با توجه به این که دنیای امروز با عنوان عرصه اطلاعات آزاد عنوان می شود بهتر است روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع اخبار موسق را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

 مسئولان به آموزش و پرورش نگاه مسئولانه تری داشته باشند

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد:آموزش و پرورش مهم ترین وزارت خانه در کشور است و از همین جهت  انتظر می رود تحولی در این نهاد مهم انجام شود.

فرشاد خاطر نشان ساخت: اقشار مختلف جامعه باید بپذیرند که معلمان نقش بسزایی در رشد و تعالی آینده سازان کشور دارند و انتظار می رود مسئولین نگاه مسئولانه تری به معلمان داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر توجه به نظام تعلیم و تربیت در کشور تصحیح شود توسعه و پیشرفت زودهنگامی رخ نمون می شود.

30 درصد از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی رتبه زیر هزار دارند

معاون مدیر کل روابط عمومی امور روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کشور در ادامه این جلسه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در زمره دانشگاه های مهمی است که به دلیل تحصیل نخبگان دارای ارزش بالایی است.

کیاناز کاوه افزود: تحصیل 30 درصدی دانشجویان نخبه با رتبه های زیر هزار در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نشان از نخبه پروری در این دانشگاه است که انتظار می رود بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

وی اذعان کرد:هرچند دانشگاه فرهنگیان تازه تاسیس است اما به واسطه اهمیت زیاد باید جایگاه روابط عمومی ارتقاء یابد و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


نظرات کاربران