بررسی «حذف اضطراری درس دوم»
بررسی «حذف اضطراری درس دوم» در شورای بررسی موارد خاص مدیریت امور پردیسهای استانی
عطف به مفاد نامه شماره 320/2119/50000/د مورخ 17/02/1402 معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی با موضوع بررسی «حذف اضطراری درس دوم» در صورت ارائه درخواست از سوی دانشجو (فرم پیوست) در شورای بررسی موارد خاص مدیریت امور پردیسهای استانی بررسی خواهد شد. به منظور تسریع در بررسی درخواست های متقاضی، اقدامات ذیل الزامی است:
- ارائه درخواست کتبی از سوی دانشجو (براساس فرم پیوست و 10 روز قبل از زمان حذف اضطراری به شورا).
- دریافت نظر کتبی استاد راهنمای تحصیلی.
- دریافت نظر کتبی مدیر گروه آموزشی.
- ارائه مدارک مبنی بر خاص بودن شرایط دانشجو که منجر به ارائه درخواست جهت حذف دومین درس شده است.
- اعلام رای شورای بررسی موارد خاص به پردیس/واحدتابعه مربوطه، طی دو روز کاری قبل از بازه زمانی حذف اضطراری.
- در زمان بررسی درخواست در شورا، ضروری است بندهای 2 الی 5 ضمیمه بوده، در غیر اینصورت درخواست مذکور قابل بررسی نخواهد بود.
- در صورت تایید شورا، ثبت درخواست دوم در بازه زمانی حذف اضطراری در سامانه توسط دانشجو الزامی است.
- خاطر نشان میسازد براساس تقویم آموزشی، بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال جاری از تاریخ 1402/03/07 تا 1402/03/09 است.
بررسی «حذف اضطراری درس دوم» 3